zaterdag 8 september 2012

Challenge #154

De inspiratiefoto van vorige week heeft veel inspiratie opgeleverd. Het resultaat was een aantal zonnige, kleurrijke kaartjes, kies daar dan maar eens een top3 uit!
Maar zoals altijd is het ons weer gelukt.

De top3:

Coby:

Je@net:

Sanne:
 

 En de winnaaaaaarrrrrr is.........................: JEANET!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs en de overige dames met hun plekje in de top3!
Vergeten jullie niet de badge mee te nemen? Je vindt hem in de zijbalk.

Dan nu over naar de challenge van deze week: jullie mogen aan de slag met onderstaande schets.



Deze week worden we gesponsord door Madebymaly. Zij stelt een cadeaubon ter waarde van € 5,- beschikbaar.


MadeByMaly is een trendy scrapbook- en hobbywinkel die de meeste artikelen ook in kleine setjes aanbiedt zodat u alleen datgene bestelt wat u ook echt gebruikt.
Bijvoorbeeld: grote blokken papier en grote sets embellishments worden door ons ook aangeboden in kleine setjes (zoals bloemen, embellishments, brads en eyelets enz.) Op aanvraag snijden wij dessinpapier doormidden maar wij verzenden dessinpapier ook in een brievenbusdoos zodat deze gewoon door de brievenbus past zonder dat het papier kreukt.
Ook stansen wij voor u diverse stansen uit. Deze stansjes worden uitgestanst uit zuurvrij cardstock. U kiest de gewenste kleur. Het kleurenschema op de ``stansjes op bestellingpagina`` helpt u hierbij. Stansjes op bestelling is ideaal als u een stans of pons wilt uitproberen of u wilt geen stans of pons aanschaffen maar wel gebruik maken van de afbeeldingen hiervan.
Brievenbuspost wordt al gratis verzonden vanaf 17 euro en pakketpost wordt gratis verzonden bij een bestelling vanaf 25 euro.
U kunt ons veelzijdige assortiment vinden op www.madebymaly.nl en onze blog kunt u vinden op http://madebymaly.blogspot.com .

Het DT is zoals gewoonlijk alvast met de schets aan de slag gegaan:

Ellen:

Cornelie:


Yvon:


Marjan:

Angèle:

Rosalien:

Miriam:

Margot:


Marianne:

Anja:


Zin gekregen om mee te doen? Voeg dan je creatie toe aan Mr. Linky. Dat kan tot vrijdag 14 september 18:00 u.

Veel plezier en succes!

Marianne, namens het team van DCL.


23 opmerkingen:

Margot zei

van harte gefeliciteerd Jeanet met je gewonnen prijs! En de andere meiden ook met jullie top 3 notering!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames van harte gefeliciteerd, Jeanet gefeliciteerd met de eerste plaats, je kaart is helemaal super.
ook de voorbeeldkaartjes zijn stuk voor stuk heel mooi.

groetjes jolande

Unknown zei

wow, wat leuk om in de top 3 te vallen, jeanet gefeliciteerd en de badge staat te pronken op mijn blog. Ook deze week weer een leuke sketch, ga er lekker mee aan de gang.
groetjes Coby

anja curvers zei

Van harte Jeanet en natuurlijk ook Coby en Sanne.

Marjan zei

Van harte dames van de top 3 en Je@net met haar prijs!

Je@net zei

Oooh, wat een verrassing...ben er even stil van!

Maar wat super leuk, bedankt! Jippie!

Angèle zei

Van harte dames uit de top3 en Jeanet met je prijs.

Jacqueline DH zei

Meiden gefeliciteerd, wat een gave kaartjes weer. Vond ze alle 3 erg mooi!
Leuke nieuwe uitdaging en wat een mooie voorbeelden weer! Ik ga mijn best doen.

gr. Jacqueline

Willy zei

Gefeliciteerd dames, en wat zijn er weer een prachtige voorbeelden gemaakt!!

Anoniem zei

dames gefeliciteerd met jullie top 3 en Jeanet met je prijs.

Een leuke strakke schets challenge, daar kan ik wel wat mee! Mooie inspiratie van de dc leden ook.

Liefs lisa

Judith Slegers zei

Ik heb nog eens gezellig mee gedaan. Ik vond de sketch ontzettend leuk. Mijn kaartje staat er dus bij!
Groeten Judith

Colien zei

Leuke sketch weer, bedankt voor de uitdaging!
grtz.Colien

Monique zei

Leuke schets en mooie voorbeelden, bedankt.

Esther zei

Leuke voorbeelden en ben er mee aan de slag gegaan. Mijn kaartje is ook toegevoegd!

Blankina zei

Wat een leuke schets...en jullie voorbeelden echt prachtig en zo afwisselend!!

Het is altijd een plezier jullie DT én de inzenders kaarten te bekijken. Ben bij iedereen langs geweest..sorry geen kommentaar achter gelaten.

Liefs Blankina

Adriana zei

Ik ben weer van de partij! Heb met deze mooie sketch een kaart gemaakt. Bedankt voor jullie prachtige voorbeelden.

Carina zei

proficiat aan de winnaars,weeral mooi creaties
heb nog is een poging gedaan
creatieve groetjes

Yolanda zei

Wat een leuke challenge weer! Ben weer aan de slag gegaan en heb zojuist mijn kaartje geplaatst, ga nu even een kijkje bij de anderen nemen want het zijn er weer veel deze keer! GEZELLIG toch. Groetjes Yolanda

hennie zei

Hoi dames mijn kaartje is gelinkt.
Met veel plezier heb ik weer met jullie meegedaan.
Groetjes hennie.

Rosina zei

De vorige winnaars nog gefeliciteerd met jullie nominatie en prijs
Ik heb zojuist mijn kaartje er ook bij gezet, het was weer een hele leuke challenge met hele mooie voorbeeldjes....
groetjes Rosina

Mariëtte zei

Hallo dames,

Had van de week een ander blog aan mijn kaartje gelinkt! Hoe onhandig! Heb net een nieuwe geplaatst. Sorry
groetjes Mariëtte

Judith zei

Pfieuw, nog net gelukt. Op de valreep...
Groetjes Judith

Unknown zei

Had ik hem vergeten te plaatsen op dit blog, hoe grijs kun je zijn, haha

groetjes Coby