zaterdag 14 april 2012

Challenge #134

Wat een mooie quotes en kaarten hebben we voorbij zien komen de afgelopen 2 weken! Bedankt voor het meedoen!
We hebben er weer een hele mooie top 3 uitgehaald. Dit zijn ze:

Tineke

Oeneke

Lianne

De winnaar is geworden: Lianne!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs! Als je je adres mailt naar dutchcardlovers@hotmail.nl komt de prijs z.s.m. naar je toe.

Voor jullie allen is de top 3 badge. Als je het leuk vindt, mag je deze badge op je blog plaatsen. Je vindt de code in de rechter zijbalk.
Photobucket

Voor we overgaan naar de challenge van deze week hebben we nieuws voor jullie. José heeft besloten het team te verlaten. De reden is dat het "moeten" maken van kaarten niet goed werkt voor haar en dat ze daardoor creatief op slot ging en minder plezier kreeg in haar hobby. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ze vindt het erg jammer!
We hebben gelukkig heel snel een uitstekende opvolgster voor José gevonden in de vorm van Cornelie! We zijn heel blij dat ze ja zei en ze doet deze week meteen al met ons mee! Welkom Cornelie en veel plezier bij DCL!

Deze week wordt DCL gsponsord door Cute Stamps and Cards. Zij stellen zich even voor.

"Cute Stamps and Cards heeft een uitgebreid assortiment Cute stempels met naast de bekende merken ook : The Stamping Bazaar, Whimsey Stamps, Tickled Pink Stamps, Belles’n Whistles, CCD, The Greeting Farm, Kenny K, Kraftin Kimmie, WOJ, Your next Stamp, Motivet en nog veel meer. U vindt hier alles op het gebied van kaarten en scrappen. Het assortiment in onze winkel is nu uitgebreider dan op het internet. In de winkel is ook verkrijgbaar: Acrylverf van Talens ( Amsterdam ), borduur en naaigaren, kralen, 3D-knipvellen, Decopatch en Katia wol. Wekelijks komen er nieuwe producten bij. In de komende maanden gaan wij dit ook overbrengen naar de webwinkel. Creaties van ons Designteam kunt vinden op ons blog: http://cutestampsandcards.blogspot.com/Bent u op zoek naar iets wat nog niet in de winkel is, dan mag u altijd contact met mij opnemen. Ik probeer u dan verder te helpen."

En dit is de leuke prijs die Cute Stamps and Cards beschikbaar stelt.


De challenge voor deze week is nog verzonnen door José. Het thema is deze keer "Holland". De foto is ter inspiratie maar je kunt ook aan vele andere Hollandse dingen denken.


Deze week doen Vera en Lenie mee als Gastdesigners.

Lenie

Vera

Angèle:

José:

Marjan:

Margot:

Ellen:


Anja:

Rosalien:

Cornelie:

Marianne:

Miriam:

We hopen dat jullie enthousiast worden van onze voorbeelden en de challenge en gezellig meedoen. Jullie hebben tot vrijdag 20 april, 18.00 uur de tijd om je kaart toe te voegen aan Mr. Linky.


Groetjes, van José en het DCL-team.

25 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte dames uit de Top 3! En Lianne proficiat met je prijs!

Groetjes, Angèle

Liesbeth zei

Mooi gemaakt allemaal dames, en wat veel verschillende ujitvoeringen van de fotoinspiratie.
gr. Liesbeth

Lianne zei

Wow, wat een verrassing op de vroege morgen. Het was een ontzettend leuke uitdaging en ik heb met plezier alle gezegdes en quoutes zitten lezen.
En nu een hollands tintje, ik ga mijn best doen.

Елена zei

Привет всем! Мне нравится ТОП-3. Мои поздравления дамам! Lianne, ваша открытка, очень красива! Творческих успехов и на этой неделе.
Жаль, что Хосе покидает команду. Её работы всегда интересны и привлекательны.
Попробую что-нибудь придумать в новой теме))

Margot zei

leuk al dat oranje, rood, wit en blauw!

Pouwla zei

Hoi dames,
via het blog van Miriam kwam ik hier terecht. Wat een leuke challenge's!
Graag wil ik hier aan meedoen en m'n eerste kaartje heb ik zojuist gelinkt.
Ik zou het heel leuk vinden als jullie ook mijn bloggie eens bezoeken.

Groetjes Pouwla.

José zei

Gefeliciteerd Lianne! Ook Oeneke en Tineke gefeliciteerd met jullie top3 plek!

miriam zei

dames van de top 3 gefeliciteerd en lianne veel plezier met je prijs
gr miriam

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van harte gefeliciteerd met de top 3 en Lianne gefeliciteerd met de eerst plaats.
Mooie voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt.

groetjes jolande

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd met de Top 3 dames. Super kaartjes. :)) En Lianne gefeliciteerd met het winnen. ;)

Marjan zei

Alle toppers van harte en Lianne met haar prijs!

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd allemaal en Lianne veel plezier met de prijs. jammer dat Jose ons gaat verlaten hoop dat ze nog wel af en toe meedoet en welkom Cornelie..........

Nadine zei

Wat een gave kaarten en een super leuke challenge! Ik ga eens kijken of ik ook ergens iets hollands kan vinden in mijn scrapkamer!

Cornelie gefeliciteerd! En José, jammer dat je er niet meer bij bent, maar nu kun je wel iedere keer aan de challenge meedoen! Is ook leuK!

Muuske zei

Hallo ten eerste de dames van de top 3 van harte gefeliciteerd.
De Hollandse kaartjes van het DT zijn weer super.En Jose jammer dat je er mee stopt maar ik wens je heel veel frutsel plezier.groetjes Margo.

Stampidoe@gmail.com zei

Dames van de top 3 allemaal van harte en Lianne met haar prijs
Josè nogmaals heel jammer dat je os dt team gaat verlaten, maar denk dat we ene waardige opvolgster hebben.

De uitwerking van de dt-ers zijn zo heerlijk vrolijk wordt er blij van

Liefs yvon

Colien zei

Gezellig, zo'n Hollands thema!
grtz.Colien

Tineke zei

Liane GEFELICITEERD en gaaf dat ik in de top 3 sta, de eerste keer dat ik hier meedoe, super! Ga mijn best doen voor de Hollandse uitdaging.

Groetjes Tineke

Marian zei

Gefeliciteerd dames
Doe mee met de challenge's echter de kaart komt dinsdag op me blog. Dit omdat ik dan op vakantie ben en toch wat kan posten
Hartelijke groet Marian

Pouwla zei

Hoi dames,
ik heb een nieuw kaartje gemaakt voor deze challenge. Ik hoop dat ie nu wel voldoet.
Groetjes Pouwla.

made by ineke zei

ik waag een kansje mee
gr ineke

Willy zei

Leuk thema!

Yvonne zei

Zeker een leuk thema. Het duurde even, maar ik heb ook een poging gewaagd. Groetjes, Yvonne

CraftLein* - enjoy creativity zei

Op de valreep doe ik ook mee! Ik heb ook nog een zakje "Dutch Tea" in mijn "'n hele fijne dag" kaart.

Liefs,
Leintje*

hennie zei

Hoi dames, het is best lang geleden dat ik met jullie meedeed. Hier ben ik weer een keer met een oerdegelijk Hollands lijstje. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn knutseltje vinden. Lieve groetjes hennie.

Marjan zei

Wat een leuke vrolijke kaartjes allemaal zeg !!

Groetjes, Marjan