zaterdag 7 januari 2012

Challenge #121

We zijn er weer, na een welverdiende vakantie, lekker uitgerust en vol inspiratie om jullie ook in 2012 weer van vele leuke uitdagingen te voorzien.
Omdat er vorige week geen uitdaging was hebben we geen top 3 deze week, dus kunnen we gelijk van start gaan met onze nieuwe uitdaging; een schets om het nieuwe jaar maar eens goed te beginnen.....

Een nieuw jaar betekent voor ons uitdagingen blog, naast de vertrouwde, ook een aantal nieuwe sponsoren.
En één ervan is de sponsor van deze week; Karen's Doodles


Karen's Doodles stelt zich voor;
Karen Johnson has been drawing all of her life. She has worked on the feature film, “Ferngully The Last Rainforest” and has created animations for Disney, Fisher Price and Mattel. She has illustrated several children’s books and is currently teaching animation at a college in Wisconsin. She started Karen’s Doodles so she could share her whimsical drawings with crafters from around the world.

Karen Johnson tekent al haar hele leven. Ze heeft meegewerkt aan de film "Ferngully the Last Rainforest" en heeft animaties getekent voor Disney, Fisher Price en Mattel. Ze heeft diverse kinderboeken geillustreert en geeft op dit moment les in animatie tekenen op een College in Wisconsin. Ze is gestart met Karens Doodles zodat ze haar talent wereldwijd kan delen met crafters.

Karen stelt 3 digi's naar keuze beschikbaar voor de winnaar van deze uitdaging.

En dit is de uitdaging:


Hieronder zie je de uitwerkingen van het Design Team.....

José:

Angèle:

Anja:

Rosalien:

Yvon:

Miriam:

Margot:

Marianne:

Ellen:

Hopelijk zijn jullie geinspireerd geraakt door onze voorbeelden en popelen jullie om mee te doen met onze eerste uitdaging van 2012.

Je hebt de tijd tot vrijdag 13 januari 18:00 uur om je uitwerking aan Mr. Linky toe te voegen. Veel Succes!

Namens het team van DCL, Ellen

14 opmerkingen:

Cornelie zei

Fijn dat jullie er weer zijn! Met een hele mooie schets, en prachtige voorbeelden. Thanks!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei

Leuk dat jullie weer terug zijn!
Wat een leuke sketch. Er borrelen gelijk wat ideetjes Naar boven!

Liefs
Samantha

Nadine zei

Dat ziet er weer mooi uit, een goede start van het jaar! Ik ga zeker een poging wagen!

Plony zei

Hallo, ik doe mee met deze sketch hoor, ik vind het altijd een uitdaging om de sketch te volgen en toch je eigen ding te doen.
Groetjes Plony

Muuske zei

Hallo dit was voor mij de eerste keer dat ik aan een sketch mee doe heb het met veel plezier gedaan.
Groetjes Margo

Jacqueline DH zei

Leuk om weer eens met niet-kerstkaartjes aan de slag te gaan! Ik heb er helemaal zin in en doe natuurlijk weer mee met deze challenge! Vind het ook een mooie sketch en voorbeelden en had meteen inspiratie.

gr. Jacqueline

HenP Produkties zei

Leuke challenge, mooie sketch, ik hoop dat ons kaartje in de smaak valt!!!

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde en Petra

Juisie zei

Mooie schets en super-voorbeelden! De schets leek eenvoudig maar de uitwerking bleek toch lastig. Maar uiteindelijk gelukt, mijn eerste kaartje voor DCL! Groetjes Joyce

Sonja zei

Inspirerende schets en heb me er op botgevierd ;)

groetjes,
Sonja

Lotte zei

Het was weer een erg leuke sketch en jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt.
Leuk om weer mee te doen.
Groetjes Lotte

Adriana zei

Supersketch om te combineren met theezakjes. Ik heb weer graag meegedaan. Bedankt voor de mooie voorbeelden!
Groetjes Adriana

By Aline zei

Leuke challenge, heb het simpel gehouden... prachtige voorbeeld kaarten... en ow ja nog de beste wensen!..

GerJanne zei

Hoi hoi, wat een leuke sketch! Je kunt er alle kanten mee uit!
Groetjes,

GerJanne

GerJanne zei

oh sorry. Nu ben ik 2 keer volger. Ik kon mezelf niet vinden....dom dom dom. Ik zal uitzoeken hoe ik dat ongedaan krijg....