zaterdag 10 december 2011

DCL #120

We zijn al weer toe aan de allerlaatste challenge van 2011! Het jaar is omgevlogen! De meeste kerstkaarten zijn gemaakt en misschien al mee met de post? Maar voordat we onze nieuwe uitdaging hier bekend maken, gaat onze aandacht natuurlijk eerst uit naar onze top 3 van afgelopen week:

Mieke:


Annerieke:



Heidy:



Onze winnaar is geworden.... HEIDY! Van harte! Als je je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail.com mailt dan zorgen wij ervoor dat je prijs z.s.m. naar jou toekomt.

Bij deze willen we iedereen nogmaals van harte bedanken die zo enthousiast met ons meedeed!

Tijd voor onze nieuwe uitdaging:

Laten we er een vrolijke beestenboel van maken en een dier in de hoofdrol plaatsen!




Onze sponsor is ditmaal:  De Scrapheap



Zij stellen zich voor:

Ik ben Carla Sprangers, eigenaresse van De Scrapheap en de sponsor van deze challenge. Mijn winkel is open vanaf juni 2006, dus volgend jaar bestaan we alweer 5 jaar. Ik ben in het gelukkige bezit van een (meestal) lieve man, 4 Schotse Collies, een klein Spaans “rescue” hondje, 4 katten, 3 Nubische geiten en 1 fjordenpaard. De Scrapheap is een gezellige compacte winkel, met een groot assortiment. We krijgen altijd leuke reacties van bezoekers, zowel op de sfeer, als op het assortiment. Ons team is actief, betrokken en getalenteerd. Naast de winkel en webwinkel organiseren we 2 à 3 keer per jaar gezellige ScrapHeapWeekenden, en met dat alles ben ik behoorlijk druk. Ook kun je ons door het jaar heen vinden op verschillende beurzen, o.a. de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, en Kreadoe. Ik vind het leuk om zo’n actief challengeblog te sponsoren, en hoop dat de prijzen die ik uitzoek voor jullie, een beetje in de smaak vallen. Very Happy Groetjes, Carla

De prijs waarvoor wij weer hartelijk bedanken:



En tenslotte onze gezellige kaarten waarmee we hopen dat we jullie kunnen inspireren:

Anja:



Ellen:



José:



Marianne:



Margot:



Miriam:



Rosalien:



Yvon:



Angèle:




Je hebt de tijd tot 16 december 18:00u om je uitwerking aan Mr. Linky toe te voegen. Veel Succes!

Namens het team van DCL, Angèle

24 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Meiden gefeliciteerd met jullie top 3! Ik vind het kaartje van Heidi ook echt het mooist!!En wat een leuke challenge weer, ik ga zeker meedoen.

groetjes
Jacqueline

Annerieke zei

Leuk, leuk, leuk, mijn plaats in de top 3!
Heidy en Mieke, jullie ook gefeliciteerd! Super creaties hoor!
Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt, ik voel het al weer borrelen. Kijken of ik er ook nog iets van kan maken.

gr Annerieke

Alice zei

ik heb mijn kaartje er bij gezet wat een leuke challenge. liefs alice

Ellen zei

Gefeliciteerd meiden en Heidy, veel plezier met je prijs...
Groetjes Ellen

heidy zei

Wow wat leuk zeg,ik ga gelijk mailen lol
Annerieke en Mieke,gefeliciteerd
Groetjes Heidy

Alice zei

haha ja snel he het moest denk ik gewoon zo zijn. groetjes alice

Angèle zei

Van harte meiden uit de top 3! Heidy proficiat met je prijs!

Groetjes, Angèle

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met de Top 3, super kaartjes weer deze week. :)) En Heidy gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.
Ben heel beniuwd naar jullie inzendingen van deze week.

Groetjes Rosalien

Елена zei

Мои искренние поздравления для дам, которые вошли в ТОП-3! Творческих успехов всем! Открытки замечательные!
И , конечно, решение проблем на новой неделе!)
с теплом, Елена

natje zei

Proficat aan de top 3!!
Leuke opdracht weer!

Groetjes

*mieke* zei

Super leuk om te zien dat ik in de top 3 sta deze week....THNX dames! En natuurlijk ook een dikke proficiat voor de andere twee dames!
Groetjes Mieke

Marijke zei

Dames gefeliciteerd met jullie top 3 plek!!
Groetjes, Marijke

miriam zei

Top 3 gefeliciteerd en heidy gefeliciteerd en veel plezier met je prijs
gr miriam

Anneke zei

Bedankt voor de super leuke challenge! En gefeliciteerd meiden met jullie prijsje :)
Groetjes Anneke

KarinsArtScrap zei

eem hele leuke challenge en dames wat een leuke en mooie voorbeeld kaarten.
ieder in zijn eigen stijl, super weer.

groetjes karin

Geer vanne Smeed zei

Een leuke challenge weer en ik hoop dat de deelnemers zich weer van hun beste kant laten zien. Ben altijd op zoek naar iets nieuws.
Mia

Adriana zei

Wt een leuke prijs te winnen! Mijn kaart staat weer gelinkt.
Groetjes Adriana

Unknown zei

Dit was weer een leuke uitdaging met prachtige voorbeelden!

muuske(margo) zei

hallo het was een leuke challange om te doen,de voorbeelden zijn allemaal heel mooi groetjes margo.

Rosina zei

Wat weer een leuke challenge dames.....ik heb er toch nog maar een kerstkaartje voor gefreubeld...en zojuist gelinkt hier bij jullie blog....
groetjes Rosina

Blankina zei

Hallo allemaal, mooi een dierenkaartje. Ik houd erg van beertjes dus het was alleen kiezen welke stempel te gebruiken...
Geen kerstkaart maar een verjaardags kaartje.
Groetjes uit Italie, Ciao Blankina

Marit zei

Leuke challenge, ik doe weer mee!

Groetjes,
Marit

Unknown zei

WOW!!!....very nice ladies challenge and what a nice and beautiful sample cards.
toronto limos

Brendaxx zei

Ik heb mijn linkje erbij gezet, ik vond het een erg leuke challenge!
Groetjes,Brenda