zaterdag 17 september 2011

Challenge # 108

Helaas heeft Sandra besloten om te stoppen met haar DT werk bij de Dutch Card Lovers, iets wat wij allemaal heel erg jammer vinden. Wij willen Sandra hierbij heel erg bedanken voor haar inzet en mooie werkstukken die zij elke week maakte voor de Challenges. Wij zullen je zeker missen maar wensen je ook heel erg veel succes en plezier met je nieuwe bedrijf. :)

Namens het hele DT. :))

Hieronder volgt nog even een afscheidswoord van Sandra zelf. ;)

Ik neem afscheid van het DT van Dutch Card Lovers.
Met heel veel plezier heb ik 2 jaar in het DT gezeten, maar omdat ik een eigen bedrijf ben begonnen, en daar al mijn tijd en aandacht in gaat zitten ga ik stoppen.
Maar de andere dames gaan gewoon verder, dus blijven er prachtige creaties te bewonderen voor onze trouwe bezoekers!!

Iedereen nog veel plezier gewenst met Dutch Card Lovers en tot ziens!
Groetjes Sandra



Misschien iets minder inzendingen voor afgelopen challenge maar daardoor niet minder mooi. Aan ons weer de moeilijke taak om hieruit een top 3 samen te stellen. Maar het is weer gelukt dus hierbij;

De top 3 voor challenge # 107;

CORA;


MIEKE;


ROSINA;


En de winnaar is geworden CORA;
Gefeliciteerd als je je gegevens even doormailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs van Scrapplezier snel naar je toekomt.
Scrapplezier nog bedankt voor het sponsoren.

Deze week worden we gesponsord door de SCRAPHEAP;


Ze stellen zich even aan jullie voor;
Ik ben Carla Sprangers, eigenaresse van De Scrapheap en de sponsor van deze Challenge. Mijn winkel is open vanaf juni 2006, dus volgend jaar bestaan we alweer 5 jaar. Ik ben in het gelukkige bezit van een (meestal) lieve man, 4 Schotse Collies, een klein spaans “rescue” hondje, 4 katten, 3 Nubische geiten en 1 fjordenpaard.

De Scrapheap is een gezellige compacte winkel, met een groot assortiment. We krijgen altijd leuke reacties van bezoekers, zowel op de sfeer, als op het assortiment. Ons team is actief, betrokken en getalenteerd.
Naast de winkel en webwinkel organiseren we 2 à 3 keer per jaar gezellige ScrapHeapWeekenden, en met dat alles ben ik behoorlijk druk. Ook kun je ons door het jaar heen vinden op verschillende beurzen, oa de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, en Kreadoe.

De prijs die beschikbaar word gesteld voor deze week;


Dan over naar de challenge van deze week;

Een hele andere challenge dit keer geen sketch, geen altered item maar een lift. Aangezien er veel gelift word de laatste tijd leek het me wel leuk om dat hier ook een keertje te doen. En dan wil ik jullie verzoeken om het DT te liften. Dus neem een bezoekje aan het blog van een van de dt-leden pik hier een kaartje uit mag natuurlijk ook een kaartje zijn van het DCL-blog en vervolgens lift je dat op jouw manier. Wel graag even vermelden wie je gelift hebt en welke kaart.

De uitwerkingen van het DT;

Anja; Een lift van Angele's kaartje en dat kun je HIER vinden;


Anja;


Angèle; Een lift van Anja's label


Angele;


Sandra een lift van Anja's kaart;


Sandra;


Rosalien - Een lift van Ellen's kaartje


Rosalien;


Ellen lift van Anja's kaartje;


Ellen;


Miriam lift van Marianne's kaartje;


Miriam;


Yvon, lift van marianne's kaartje;


Yvon;


Marianne lift van Ellen's kaartje;


Marianne;


Zoals gewoonlijk hebben jullie de tijd tot volgende week vrijdag 18:00 uur om je kaart bij Mr.Linky neer te zetten.
En we zijn heel benieuwd naar jullie uitwerkingen. Heel veel succes!! :))



Anja en het DT.

24 opmerkingen:

Margot zei

gefeliciteerd cora!
leuke nieuwe uitdaging, ik ga eens snuffelen op de blogs!

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd Cora, Mieke en Rosina, en Sandra helaas hopelijk kom je nog wel vaker langs.

Angèle zei

Van harte Cora! En de twee andere dames uit de top3!

Groetjes, Angèle

Rosina zei

Gefeliciteerd Cora met je prachtige kaartje.....
en dames bedankt voor nr:3 van de top3....dat geeft me een geweldige kik om weer aan de slag te gaan voor de volgende challenges..
dank je wel...

een heel fijn weekend allemaal
groetjes Rosina

Елена zei

Дорогие девушки, поздравляю с топ-3!!Ваши работы чудесны! Выбор дизайнеров правильный и великолепный!

Да и новое задание заставляет пройтись по блогам наших уважаемых дизайнеров. А они великолепны. Трудно будет выбрать открытку для лифтинга...
С теплом, Елена

Liberta zei

Hai Team.

Sandra succes met eigen bedrijfje.
Cora van harte met je prijs, je kaart is ook super.
Veel succes weer iedereen deze week.

Liefs, Lieb

KarinsArtScrap zei

dames van harte gefeliciteerd met de top 3 het zijn ook prachtige kaarten.

groetjes karin

Cornelie zei

Dames Top 3 heel erg gefeliciteerd!
De nieuwe uitdaging vind ik vanzelfsprekend erg leuk!!
Groetjes Cornelie

Blankina zei

Complimenten aan iedereen die zulke mooie kaarten maakt!!Altijd een plezier inspiratie op te doen....
Een vraagje is er iemand die mij uit kan leggen wat deze challenge inhoud??Ben een beetje achter, hier in Italie nog nooit van liften gehoord.Sorry...ciao Blankina

*mieke* zei

Yeah...de top 3! Bedankt voor het kiezen van mij kaart! En natuurlijk ook felicitaties voor de andere dames!
Groetjes Mieke

Jetty zei

Gefeliciteerd dames met jullie top 3 plaats. En Cora jij natuurlijk met je prijs.

Rosalien Zwackhalen zei

Blankina, een kaart liften wil gewoon zeggen dat je de sketch overneemt gebruikt van die kaart en daar een kaart mee maakt.
Als je kijkt bij de voorbeelden, van de kaart die men lift en die men zelf gemaakt heeft dan zie je de sketch erin terug.
Ik hoop dat je het zo een beetje snapt. ;)

Groetjes Rosalien

hennie zei

O wat is dit een enige uitdaging!!!
Ik ga tijd vrij maken om mee te doen.
Lieve groetjes hennie.

miriam zei

cora gefeliciteerd en de andere 2 ook gefeliciteerd met hun nominatie
gr miriam

Cora Hoekstra zei

superleuk dat ik deze keer heb gewonnen Rosina en Mieke ook gefeliciteerd. En jullie hebben er weer een leuke nieuwe uitdaging van gemaakt

Liesbeth zei

Gefeliciteerd allemaal dames.
Ik heb hierbij een kaartje gepost dat gelift is van Miriam.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
gr. Liesbeth S

hennie zei

Hoi dames, met erg veel plezier heb ik het kaartje van Marianne gelift.
Zojuist heb ik het aan jullie blog gelinkt.
Ik heb nog 2 kaartjes gelift, het is zulk leuk werk, mag ik die ook linken?
Lieve groetjes hennie.

hennie zei

Hoi dames, vandaag meer liftwerk.
Groetjes hennie.

Yvon zei

Het speurwerk alleen al naar een geschikte kaart/doosje om te liften is al super leuk. Te veel mooie voorbeelden om na te maken. Mijn inzending van deze week staat er weer bij.
Groetjes Yvon

hennie zei

Hoi dames de smaak van het liften heb ik helemaal te pakken, vandaag heb ik meegelift met Angela. Morgen zien jullie mij nog 1 keer met een lift met Ellen.
Ijverige groetjes hennie.

Colien zei

Leuk hoor, deze challenges! En de DT-ers krijgen op deze manier extra kijkers, goed idee! Ik heb gekozen voor een kaartje voor Angèle, jaloers op haar 'kunst van het weglaten'....
grtz.Colien

hennie zei

Hoi dames wat jammer dat het nu al weer vrijdag is. Ik had nog veel meer willen "liften", maar dit is de laatste dag van deze challenge. Vandaag een "lift" van Ellen op mijn blog.
Allemaal de groetjes, het was erg leuk om zo met jullie werk bezig te zijn, hennie.

danielle zei

Wat een geweldige opdracht, alle DT-leden ook erg hun best gedaan en is het resultaat dan ook naar. Mijn bijdrage heb ik ook gepost.

Groetjes, Danielle

by Mary Tumova zei

Какие работы у Вас чудесные! Рассматриваю снова и снова!
Всё очень красиво!