vrijdag 3 september 2010

Challenge # 60

Ook deze week waren er weer hele mooie inzendingen wat het voor ons niet gemakkelijk maakt om een keuze te maken. We hebben genoten van alle inzendingen en willen dan ook iedereen bedanken. We kunnen er echter maar 3 uitkiezen voor onze top waarvan er maar eentje de winnaar kan zijn dus bij deze.......

Onze top 3 voor challenge # 59;

HENNIE;



BERNADET;



MARJAN;




En de winnaar is geworden: HENNIE

Van harte gefeliciteerd geef ons even je gegevens door via dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs van stempelstudio Karin de Graaf zo snel mogelijk naar je toekomt.
Natuurlijk Marjan en Bernadet ook gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en Karin bedankt voor het sponsoren van de prijs.

Dan wat betreft deze week;

De sponsor deze week is Digital Delights



Ze stellen maar liefst een kadobon van $ 10,00 beschikbaar voor de winnaar.

De sketch voor deze week # 60;



De uitwerkingen van de sketch door het designteam;

Rosalien;



Marianne;



Miriam;



Anja:



Angele;



Yvon;



Sandra;



Jullie hebben weer tot a.s. vrijdag 10 september 18.00 uur de tijd om jullie uitwerking van deze sketch te plaatsen via onderstaande Mr.Linky



Veel succes en groetjes van Anja en het DT.

15 opmerkingen:

Marjan zei

Leuk dat ik in de top 3 ben beland. De andere twee dames gefeliciteerd en Hennie vooral met haar prijs!

Supeleuke schets van Anja en mooie uitwerkingen van het DT, dames!

Fijn weekend, Marjan

Creaine zei

Leuke sketch....
groetjes INe

Angèle zei

Top3-dames van harte! Hennie veel plezier met je prijs!

Groetjes, Angèle

Anja zei

Gefeliciteerd HEnnie,
En op naar de volgende challenge

Bernadet zei

hartstikke trots dat ik bij de top 3 zit:D
Hennie en Marjan, ook van harte met jullie prachtige kaartjes.
Ook de sketch en voorbeeldkaartjes van deze week zijn weer helemaal top!!!

Karin zei

Leuke sketch, en proficiat voor de winnaar en natuurlijk ook de andere dames!

Suzanne zei

Wat een leuke sketch om mee te werken! Mijn uitwerking staat op mijn blog, maar vind de uitwerkingen van de DT-leden ook erg inspirerend!

liefs Suzanne

Miranda zei

prachtige voorbeeldkaarten weer van het DT... deze sketch gaf me direct inspiratie en een leuk idee... ben erg blij met het uiteindelijke resultaat!

groetjes!

Inny zei

Dames, gefeliciteerd! Ook nu weer een leuke sketch en mooie uitwerkingen van het DT.

Groetjes, Henny

Colinda zei

Leuke schets weer. Mijn poging staat erbij.

Groetjes Colinda

Anita zei

Een leuke sketch weer. Heb een poging gedaan.

Gr. Anita

Debby zei

Wat een mooie schets! Ik heb weer eens een poging gewaagd en er een kaartje mee gemaakt.
Groetjes Debby

Anoniem zei

Wat een leuke sketch weer!
Ik heb mijn kaartje er net op gezet.
Groetjes Miranda

hennie zei

Hallo dames, met veel plezier heb ik de sketch uitgewerkt. Mijn uitwerking van de sketch heb ik gelinkt naar jullie blog. De kaart heb ik op 10 september op mijn blog gezet. Ik hoop dat het duidelijk is deze keer.
Hartelijke groeten, hennie.

Lianne zei

Volgens mij is het al maanden geleden dat ik heb meegedaan. Heb dan ook echt wel een dipje gehad maar ben nu weer lekker aan de slag. Zo'n leuke sketch helpt ook zeker wel!
groetjes, Lianne