zondag 24 januari 2010

                                                       Afscheid van Patricia

Helaas heeft Patricia om persoonlijke redenen besloten om te stoppen met de Dutch Card Lovers.

Patricia ik wil je heel erg bedanken voor alles wat je voor dit challenge blog gedaan hebt en voor de hulp die je mij elke keer gegeven hebt. Ik zal je dan ook heel erg gaan missen, niet alleen jou maar ook je mooie werkstukken. Je kaarten en projecten waren elke keer weer schitterend. Ik denk dan ook dat ik namens het hele DT kan zeggen : Bedankt voor alles en wij wensen jou heel veel geluk in de toekomst en met wat er op je pad gaat komen. ;))

Rosalien, Sandra, Wendy,  Anja, Yvon, Marianne, Miriam, Ellen.

Dit is de laatste challenge die Patricia mee gedaan heeft en zij heeft een afscheidsberichtje geschreven die ik hieronder neer zal zetten.


Lieve Bloggers,



Na bijna een jaar bij DCL te hebben gezeten, heb ik besloten om om persoonlijke redenen te stoppen met deze challengeblog.
Het doet me veel pijn om dit allemaal te zeggen.
Deze blog daar deed ik alles voor!!
Iedereen heeft moeilijke momenten en dit is er 1 van...
Daarom wil ik jullie dan ook allemaal bedanken voor al jullie inzet om deze challengeblog te maken voor wat het nu is...


Meiden van DCL... Ik vergeet jullie nooit meer!!
Jullie waren mijn 2de thuis...
Iedere dag een leuk gesprek en een lolletje...
Ga zo door, jullie gaan er zeker wat moois van maken!!


Dikke kus,
Patricia

6 opmerkingen:

Dora zei

Patrica, ik wens je voor de toekomst heel veel goeds, dat alles maar zo mag zijn als jij zou willen! Ik heb genoten van je leuke sketches en mooie kaarten!

Romy zei

Wat vreselijk jammer. Ik vond dat je iedere keer zulke mooie kaarten maakte. Veel succes met alles wat je gaat doen!

Loes zei

jammer! ik vond je kaartjes altijd heel erg mooi!

het beste!

groetjes,
Loes

anja curvers zei

Nogmaals Patricia heel erg spijtig je kaartjes waren iedere keer weer een lust voor het oog heel veel succes met alles wat je pad nog kruist.

Jolanda zei

Wat jammer! Je creaties waren elke keer weer prachtig!! Nog veel succes met alles!

Groetjes Jolanda

liszha zei

Wat jammer Patricia. Ik wens je heel veel succes met je moeilijke momenten!
Lisette