vrijdag 8 mei 2009

Card Challenge Blog

Vanaf 30 mei starten we hier een Card Challenge Blog. Elke week (zaterdag) zal er een nieuwe challenge geplaatst worden door het DT team en zijn er leuke prijsjes te winnen. We zijn nog opzoek naar een aantal creatieve DT members ( echte card lovers). Vind je het leuk om elke week een voorbeeldkaart te maken n.a.v. een sketch of challenge en 1x in de maand zelf de sketch of challenge te verzorgen. Stuur dan een mailtje met een link naar je blog naar dutchcardlovers@hotmail.com en wie weet wordt jij DT member van Dutch Card Lovers (aanmelden kan t/m 11 mei)

10 opmerkingen:

Ann zei

succes met de nieuwe blog, hij staat nu bij me favorieten. Wens jullie een lang bestaan toe met enthousiaste designers

Monique zei

Hartstikke leuk dat jullie deze blog zijn begonnen. Ik zie mijzelf nu niet als DT member maar jullie hebben er zeer zeker een fanatieke sketch volger bij ;-)

Renate zei

Wat een leuk lay out hebben jullie voor je blog gekozen. Ik vind het idee van een challenge blog heel erg leuk en ga jullie lekker volgen. Ik zie mezelf niet als DT lid maar er zijn vast genoeg dames die dit enorm leuk vinden om te doen.

Groetjes,
Renate

Unknown zei

Leuk zeg! Ik ga jullie blog in de gaten houden.
Vind het altijd erg leuk om via challenges mijn Lo's en kaarten te maken.
Succes met het samenstellen van het DT team!

elske zei

hey leuk ,jullie blog ziet er al heel leuk uit en jullie staan in mn favorieten

Jolanda zei

Wat leuk zeg en wat ziet deze blog er leuk uit!! Ik heb jullie blog al bij mijn favoriete gezet.Groetjes Jolanda

Sandra zei

Ziet er goed uit jullie blog!!
Hij staat bij mijn favorieten hoor!!
Groetjes Sandra

anja curvers zei

Hey leuk hoor ziet er goed uit ga jullie in de gaten houden tenslotte kan er best nog wel een blog bij, ahum.

Rosalien Zwackhalen zei

Jullie blog ziet er leuk uit en ook bij mij staat hij al bij favoriete. En jullie hebben een mailtje. :))

Groetjes Rosalien

Riky zei

Een heel mooi blog, en jullie staan bij mijn favorieten!!!!